ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
Scrubdaddy.hu/www.cleaningstuff.hu/www.oldb.hu
Webshop Általános Szerződési Feltételek
Általános Szerződési Feltételek
|
|
|
Köszönjük, hogy a Scrub Daddy-t választottad :) |
|
A www.scrubdaddy.hu /www.cleaningstuff.hu/www.oldb.hu webshopon számos lehetőség közül választhatsz, itt igyekszünk valamennyi szabályt egy helyen, áttekinthető módon ismertetni Veled:
|
Az általános szerződési feltételek hatályba lépése és módosítása |
Az általános szerződési feltételek itt olvasható legutolsó módosítása 2021. Április 4. napján lépett hatályba.
A OLDB EUROPE Kft. fenntartja a jogot arra, hogy az általános szerződési feltételeket egyoldalúan módosítsa. Módosítás esetén a megváltozott szabályokat a OLDB EUROPE Kft. honlapján közzéteszi, és a vásárlókat a saját fiókjukban megadott e-mail címre, illetve mobiltelefonszámra kiküldött levélben, illetve sms-ben külön is tájékoztatja.
|
Mit kell tudni a Saját fiók létrehozásáról?
Mit jelent a regisztráció? |
|
FONTOS! A regisztrációval létrejön a saját fiók! |
A regisztráció eredményeként a OLDB EUROPE Kft. létrehoz egy egyedi felhasználói fiókot (azonosítót), és ehhez kapcsolódóan lehetőséget biztosít vásárlói számára egy online saját fiók létrehozására, valamint a OLDB EUROPE Kft. által időszakosan szervezett marketing akciókban részt venni. A saját fiókból azonnal elérhetővé válik webshopunk. |
Ki tud regisztrálni? |
|
FONTOS! Mindenki csak egyszer regisztrálhat és mindenki csak egy kedvezménykártyával rendelkezhet! |
A regisztrációra minden vásárlónk jogosult, aki a 18. életévét betöltötte és cselekvőképes, valamint az Európai Unió valamelyik tagállamában lakóhellyel rendelkezik és elfogadható számára a magyar nyelvű kommunikáció. Felhívjuk a figyelmed, hogy egyidejűleg mindenki csak egyszer jogosult a regisztrációra. A OLDB EUROPE Kft. ellenőrzi a regisztráció, a saját fiók, illetve a saját fiókból elérhető szolgáltatások szerződésnek és jogszabályoknak megfelelő használatát. Saját fiókot kizárólag a jelen pontban meghatározott feltételeknek megfelelő természetes személyek hozhatnak létre, gazdasági társaságok és egyéb jogi személyek nem. Azonban a webshopban történő vásárlásod során - a jelen ÁSZF-ben foglalt feltételekkel - jogosult vagy áfás számlát igényelni gazdasági társaságok, illetve egyéb jogi személyek költségviselőként történő megjelölése mellett. |
Hol lehet regisztrálni? |
|
|
A regisztrációt a www.scrubdaddy.hu/www.cleaningstuff.hu/www.oldb.hu honlapunkon tudod elvégezni.
|
Milyen lépések szükségesek a regisztrációhoz? |
|
|
A regisztráció érvényességéhez az alábbi lépéseket kell megtenned: 1) a honlapunkon a regisztrációs felület kitöltése; 2) a regisztráció során az itt leírt általános szerződési feltételeink és az adatkezelési tájékoztatónk elfogadása. |
Mit kell tenni a regisztrációs felületen? |
|
FONTOS! A regisztrációkor megadott adatokat a saját fiókban utóbb bármikor lehet módosítani! |
A saját fiók létrehozásához az alábbi belépési adatokat kell megadnod: teljes neved, e-mail címed, egyedi jelszavad. A sikeres regisztrációs folyamat lezárásához ezt követően elengedhetetlen, hogy a „Megismertem és elfogadom az Általános Szerződési Feltételeket és a kapcsolódó Adatkezelési Tájékoztatót.” szövegrész mellett található jelölőnégyzetet bejelöld, és a „Regisztrálok” fülre is rákattints.
Amennyiben később a webshopunkban rendelést kívánsz leadni, úgy utóbb meg kell adnod még telefonszámod, lakcímed (irányítószám, település, pontos cím). Nagyon fontos, hogy rendelésed teljesítéséhez az itt megadott adataidat használjuk, így a házhozszállítást végző szolgáltató – amennyiben a kapcsolatfelvétel a kiszállításhoz szükséges - a saját fiókodban megadott telefonszámon próbálja meg felvenni Veled a kapcsolatot, ezért kérjük, hogy rendszeresen ellenőrizd, hogy aktuális-e a számod, illetve valamennyi egyéb, általad megadott adat.
|
A saját fiók használata |
|
FONTOS! A saját fiók bármikor törölhető! |
Amennyiben a www.scrubdaddy.hu/www.cleaningstuff.hu/www.oldb.hu linken található „REGISZTRÁCIÓ” fül alatti felületen regisztrálsz, úgy a regisztráció után azonnal elkészül a saját fiókod, ennek megtörténtéről értesítő e-mailt kapsz az általad megadott e-mail címre. A saját fiókba a www.scrubdaddy.hu/www.cleaningstuff.hu/www.oldb.hu honlapján található „BEJELENTKEZÉS” ikonra kattintva, a regisztráció során megadott email cím és jelszó megadásával tudsz belépni. A saját fiókban nyomon követheted rendeléseid, megadhatod, módosíthatod a rendeléssel összefüggő adataidat, regisztrálhatsz egy korábban még nem regisztrált kedvezménykártyát, valamint a korábbi vásárlásaid során már elmentett bankkártya adataidat (bankkártyáidat) törölheted, illetve átnevezheted a korábban elmentett bankkártyáidat. Amennyiben úgy döntesz, hogy a továbbiakban nem tartasz rá igényt, a saját fiókodat is bármikor törölheted. A saját fiókodat a „Személyes adataim” fül alatt található „Fiók megszüntetése” jelölőnégyzet bejelölésével és a „MENTEM” gombra kattintással tudod azonnal törölni. A saját fiók törlésétől kezdődően nem fogsz tudni hozzáférni azokhoz a felületekhez, amelyek kizárólag saját fiókon keresztül érhetők el. A saját fiók törlését követően azonban ismételten jogosult vagy új saját fiókot létrehozni, biztosítva ezáltal a fenti www.scrubdaddy.hu/www.cleaningstuff.hu/www.oldb.hu felülethez történő hozzáférést, viszont ilyen esetben elveszíted a korábbi saját fiókodhoz kapcsolódó esetleges jogosultságaidat, kedvezményeidet.
|
A OLDB EUROPE Kft. ellenőrzési jogosultságai |
|
|
Az általa nyújtott szolgáltatások előfeltételeinek fennállását, a szerződés- és jogszerű igénybevételt a OLDB EUROPE Kft. bármikor ellenőrizheti. Azon vásárlók esetében, akik bármely okból nem felelnek meg az általános szerződési feltételeknek vagy azok céljával nem összeegyeztethető, visszaélésszerű magatartást tanúsítanak, a OLDB EUROPE Kft. jogosult a saját fiókot megszüntetni. Ennek következtében az érintett vásárló nem fog tudni hozzáférni mindazon felületekhez, amelyek kizárólag saját fiókon keresztül érhetők el. A saját fiók megszüntetését követően így az érintett vásárló nem fog tudni a továbbiakban a saját fiókján keresztül, a saját fiókjában korábban rögzített adatok felhasználásával, hozzáférni a webshophoz, illetve az egyéb időszakosan szervezett marketing akciókban és hűségprogramokban. Az általános szerződési feltételeknek ellentmondó, illetve tisztességtelen magatartást tanúsító vásárló köteles megtéríteni minden olyan kárt, amelyet magatartásával összefüggésben a OLDB EUROPE Kft.-nek okozott. |
Ügyfélszolgálat, Információ, Panaszkezelés
Hová fordulhatsz kérdéseiddel, panaszaiddal? |
|
|
A saját fiókból elérhető bármely termékkel, szolgáltatással összefüggésben felmerülő kérdéseiddel és esetleges panaszaiddal az alábbi elérhetőségeken keresheted meg az OLDB EUROPE Kft.:
|
Hogyan kezeli a OLDB EUROPE Kft. a beérkező panaszokat? |
|
A telefonon tett vásárlói panaszokat a OLDB EUROPE Kft. azonnal megvizsgálja, majd szükség szerint és a lehetőségekhez mérten orvosolja. A webshopon történt online bankkártyás fizetés esetén a bankkártyával és az internetes fizetőfelület használatával kapcsolatos kérdések, panaszok az érintett vásárló számlavezető bankja és az internetes fizetőfelületet üzemeltető szolgáltató hatáskörébe tartoznak. OLDB EUROPE Kft. mindent megtesz, hogy a hozzá beérkező ilyen jellegű kérdéseket, panaszokat a megfelelő határidőben továbbítsa az illetékes szolgáltató felé. Amennyiben az érintett vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet vagy a OLDB EUROPE Kft. részéről a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a OLDB EUROPE Kft. haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel az érintett panaszról, és az azzal kapcsolatos álláspontjáról. A jegyzőkönyv másolati példányát a OLDB EUROPE Kft. megküldi a panaszos vásárló részére. A OLDB EUROPE Kft. egyedi azonosítóval látja el a telefonon és egyéb úton megtett valamennyi panaszt. Amennyiben a OLDB EUROPE Kft. panaszkezelési tevékenységével nem voltál megelégedve, vagy panaszod elutasításra került, úgy a lakóhelyed vagy tartózkodási helyed szerint illetékes megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő Békéltető Testület előtt eljárást kezdeményezhetsz. A www.bekeltetes.hu honlapon tájékozódhatsz az egyes békéltető testületek illetékességi területéről. Amennyiben úgy látod, hogy a OLDB EUROPE Kft. a panaszkezelés során megsértette a számodra biztosított jogokat, úgy a lakóhelyed szerint illetékes fővárosi, vagy megyei kormányhivatalhoz is fordulhatsz. A fővárosi kormányhivatal, illetve a megyei kormányhivatalok elérhetőségét a http://www.kormanyhivatal.hu/hu/elerhetosegek linken elérhető honlapon találhatod meg. Amennyiben a panaszoddal a Békéltető Testület eljárását kívánod kezdeményezni, úgy erre az alábbi szervnél van lehetőséged: Pest Megyei Békéltető Testület:
A webshop igénybevételével történő vásárlások kapcsán lehetőséged van az Európai Bizottság által működtetett online vitarendezési platform igénybevételére is az ec.europa.eu/odr címen.
|
|
Mire nem terjed ki a OLDB EUROPE Kft. felelőssége? |
|
|
Amennyiben a saját fiók létrehozása vagy a kártyaregisztráció során a vásárló hiányos, vagy hibás adatokat közöl a vásárló ezzel kapcsolatos mulasztásért az OLDB EUROPE Kft. nem vállal felelősséget. A vásárlók az általuk hiányosan és/vagy tévesen szolgáltatott adatokból adódó valamennyi következményt maguk viselik. A vásárló által megadott adatok helytállóságát a OLDB EUROPE Kft. nem áll módjában ellenőrizni, ezzel kapcsolatban a felelősség és minden ezzel járó jogi és anyagi következmény minden esetben a vásárlókat terheli. A OLDB EUROPE Kft. a regisztrációs folyamatok során az egyes vásárlók személyazonosságát nem vizsgálja, így a regisztrációval kapcsolatos visszaélésekért felelősséget nem vállal. Az általános szerződési feltételek elfogadásával tudomásul veszed, hogy a www.scrubdaddy.hu/www.cleaningstuff.hu/www.oldb.hu honlapjának teljesítménye, üzenet- és adatátviteli-, valamint válaszadási sebessége a kiszolgáló technológia függvénye, és ezáltal ezeket kedvezőtlenül befolyásolhatja olyan, a OLDB EUROPE Kft. kívülálló tényező, mint például (de nem kizárólagosan) kapcsolati hiba, a szerver számítógépek teljesítménye, valamint a biztonságos hálózati kapcsolat fenntartása. A OLDB EUROPE Kft. az e bekezdésben leírt körülményekből fakadó mindennemű felelősségét kizárja. A OLDB EUROPE Kft. kizárja a felelősségét minden, a honlapot, illetve az azt működtető szervert ért külső támadás és az e támadásokból eredő meghibásodás esetére. A OLDB EUROPE Kft. kizárja a felelősségét a honlap rajta kívülálló okokból történő meghibásodásáért, amely időtartam alatt az nem vagy korlátozottan használható, ugyanakkor haladéktalanul megtesz minden szükséges intézkedést annak érdekében, hogy a hiba okát mielőbb feltárja, illetve megszüntesse.
|
A Scrubdaddy.hu/cleaningstuff.hu/oldb.hu webshop-ra vonatkozó speciális szabályok
A webshop használata |
|
||||||||||||
|
A webshop-ot a OLDB EUROPE Kft. az általa forgalmazott termékek interneten keresztül történő értékesítése érdekében üzemelteti. A webshop működtetése elektronikus kereskedelmi szolgáltatásnak minősül. |
||||||||||||
Mikor minősülsz fogyasztónak? Mit jelent ez számodra? |
|
||||||||||||
|
Ha természetes személyként nem a szakmádhoz, foglalkozásodhoz kapcsolódó vagy más üzleti céllal vásárolsz nálunk, akkor a Ptk. szerint fogyasztónak minősülsz. Ha fogyasztó vagy, akkor az a webshopon történő vásárlás során többletjogosítványokat jelenthet számodra ahhoz képest, mint amikor gazdasági társaságok, más jogi személyek, vagy akár a szakmájuk, foglalkozásuk vagy üzleti tevékenységük érdekében nálunk vásárló egyéni vállalkozók vásárolnak nálunk. A fogyasztókra vonatkozó szabályokat mindenhol (így különösen a panaszkezelésnél, elállásnál, szavatossági jogoknál) részletesen ismertetjük, kérjük, hogy ezeket kiemelt figyelemmel olvasd el!
|
||||||||||||
Hogyan tudod a megrendelendő termékeket kiválasztani? |
|
||||||||||||
A webshop aktuális termékkínálatában szereplő termékeket tudod megrendelni a OLDB EUROPE Kft. Ha rákattintasz valamely termékre, akkor a webshop a termék aloldalára irányít át, ahol megjelennek az adott termék lényeges jellemzői, így a termék cikkszáma, rövid leírása, és az, hogy aktuálisan elérhető-e a raktárból. A webshopból csak elérhetőként megjelölt termékeket tudsz megrendelni.
A webshop megfelelő oldalainak használatával tudod kiválasztani a megrendelni kívánt termékeket és határozhatod meg azok mennyiségét. Megrendeléseid leadására minden nap 00:00 óra és 24:00 óra között van lehetőség.
Az általad kiválasztott termékek körét, számát és árát a bevásárlókosár tartalma alapján folyamatosan ellenőrizheted.
A OLDB EUROPE Kft. rendszeresen frissíti a webshopjában a termékeket ábrázoló képeket, ugyanakkor előfordulhat, hogy azok aktuális csomagolása a webshopban látható csomagolástól eltér. Az ilyen jellegű külsődleges eltérésekért a OLDB EUROPE Kft. nem vállal felelősséget. Ha rákattintasz valamely termékre, akkor a webshop a termék aloldalára irányít át, ahol megjelennek az adott termék lényeges jellemzői, így a termék cikkszáma, rövid leírása, és az, hogy aktuálisan elérhető-e a raktárból. A webshop csak elérhetőként megjelölt termékeket tudsz megrendelni. |
|||||||||||||
Miből mennyit lehet rendelni? |
|
||||||||||||
FONTOS! Termékkategóriánként mennyiségi és értékhatára van a megrendeléseknek, ha ennél többet szeretnél rendelni, kérjük, hogy előzetesen egyeztess az ügyfélszolgálattal! |
A webshop elsődlegesen a fogyasztók kiskereskedelmi kiszolgálására szolgál, elsődleges célunk tehát a Ptk. szerint fogyasztónak minősülő vásárlóink igényeinek teljesítése. Ennek megfelelően készleteink kialakítása során fogyasztói megrendelések és azok általános volumene alapján tervezünk. Annak érdekében, hogy minden fogyasztónk számára biztosítani tudjuk a választékban szereplő termékeket, ún. háztartási mennyiséget tudunk kiszolgálni és a vélelmezhetően közületi, továbbértékesítési célú nagy mennyiségű vásárlásokkal szemben a fogyasztók által leadott rendeléseket részesítjük előnyben. A OLDB EUROPE Kft. egy megrendelés alkalmával minden egyes termékkategóriából háztartási mennyiségben tud kiszolgálni. Ez azt jelenti, hogy olyan megrendelések teljesítését tudjuk vállalni, amelyben az egyes termékkategóriákból összesen maximum 6-6 (hat-hat) kiszerelési egységnyi (darab, doboz, csomag, üveg stb.) termék található, és ugyanakkor az adott megrendelés értéke nem haladja meg a bruttó 100.000 Ft-ot (százezer forintot).
Ha közületi, továbbértékesítési céllal vásárolsz és/vagy a mennyiségi és/vagy az értékhatárt meghaladó megrendeléseket szeretnél leadni, akkor kérjük, hogy a megrendelés teljesíthetősége kapcsán egyeztess előzetesen a OLDB EUROPE Kft. ügyfélszolgálatával, ellenkező esetben ugyanis lehet, hogy nem fogjuk tudni teljesíteni a megrendelésedet.
|
||||||||||||
A termékek ára |
|
||||||||||||
|
A termékek mellett az adott időpontban érvényes bruttó ár szerepel, ez a végső eladási ár. Az árkedvezménnyel forgalmazott termékek esetében az árkedvezmény ténye és százalékos mértéke, valamint a csökkentett eladási ár kerül feltüntetésre. A termékek részletes ismertetésénél az eredeti bruttó ár is szerepel. A termékek árainak megváltoztatására vonatkozó jogot a OLDB EUROPE Kft. fenntartja azzal, hogy az árváltoztatás a webshopból való megjelenéssel egyidejűleg válik hatályossá. Ez azt jelenti, hogy az esetleges árváltoztatás nem befolyásolja az általad már leadott megrendelt termékek árát. Nyilvánvalóan hibás ár: Nem zárható ki, hogy a OLDB EUROPE Kft. minden gondossága ellenére hibás ár kerül a webshop felületére (így különösen a nyilvánvalóan téves, például a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő 0 Ft-os vagy 1 Ft-os árak esetén). Ilyen esetekben a OLDB EUROPE Kft. nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem jogosult felajánlani számodra a helyes áron történő szállítást. A helyes ár ismeretében a vásárlási szándékodat 14 (tizennégy) napon belül tudod megerősíteni. Ha nem erősíted meg a vásárlási szándékodat, akkor az adott megrendelésed törlésre kerül és az általad esetlegesen már megfizetett összegek oly módon kerülnek visszafizetésre, mintha a megrendelésedtől elálltál volna.
|
||||||||||||
Milyen kedvezmények érvényesíthetők a webshopban történő vásárlásnál? |
|
||||||||||||
|
Amennyiben hozzájárulsz az erre vonatkozó cookie-szabályainkhoz, úgy a webshopba belépve Neked szóló termékajánlatokkal találkozhatsz, melyeknél kimondottan a számodra szóló egyedi árkedvezményt kínálunk fel. Ha úgy döntesz, hogy a Neked szóló termékajánlatok kialakítását lehetővé tevő cookie-szabályainkat nem fogadod el, akkor a legnépszerűbb, ún. top-termékeinket ajánlhatjuk fel számodra kedvezménnyel. A megrendelés véglegesítése során tudod érvényesíteni azokat a kedvezményeket, vagy érvényesülnek automatikusan - azok a kedvezmények, amelyek az esetleges kuponjainkkal/kedvezmény programjainkkal lehetőséget kaptál. Nyilvánvalóan téves kedvezmény: Nem zárható ki, hogy a OLDB EUROPE Kft. minden gondossága ellenére az általad megrendelt termékek vonatkozásában igénybe vehető kedvezmények a webshopban történő vásárlás során nyilvánvalóan, általad is észlelhetően, esetlegesen az egyes kedvezményekre vonatkozó szabályokkal ellentétesen, tévesen kerülnek alkalmazásra. Ha ilyen esetekben a bevásárlókosárban elhelyezett termékekért fizetendő végösszeg nyilvánvalóan, általad is jól észlelhetően tévesen kerül megállapításra, akkor a OLDB EUROPE Kft. nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem jogosult felajánlani számodra a helyes áron történő szállítást. A helyes ár ismeretében a vásárlási szándékodat 14 (tizennégy) napon belül tudod megerősíteni. Ha ezen időtartam alatt nem erősíted meg a vásárlási szándékodat, akkor az adott teljes megrendelésed törlésre kerül és az általad esetlegesen már megfizetett összegek oly módon kerülnek visszafizetésre, mintha a teljes megrendelésedtől elálltál volna. |
||||||||||||
A megrendelésed véglegesítése |
|
||||||||||||
|
A megrendelési folyamat véglegesítését a webshop „PÉNZTÁR” gombjára kattintásával kezdeményezheted. Ennek első lépéseként a bevásárlókosár tartalmát, az ott feltüntetett termékeket és az azokhoz kapcsolódóan feltüntetett árat kell ellenőrizned. Ezt követően tudod a megrendelt termékekhez kapcsolódóan a Téged megillető árkedvezményeket, a kuponok kódjának megadásával érvényesíteni. A saját fiókod használatával megrendelt termékeket kedvezményekkel csökkentett, ténylegesen fizetendő árat a webshop automatikusan kalkulálja, erről szintén a vásárlás véglegesítéséhez tartozó felületen találsz információt.
|
||||||||||||
Milyen kiszállítási és számlázási lehetőségek közül tudsz választani?
|
|
||||||||||||
FONTOS! Gazdasági társaságok és egyéb jogi személyek nem jogosultak a kedvezmény kuponok igénybevételére! |
A véglegesítést követően meg kell adnod azt a szállítási címet, amelyen az általad megrendelt termékeket át akarod venni, és meg kell adnod egy számlázási címet is. Megrendelésenként csak egy szállítási cím adható, és a megadott szállítási címtől a számlázási cím eltérő lehet. Ha a regisztrációs folyamatok során már megadtad a lakcímedet, akkor szállítási és számlázási címként automatikusan ez a cím fog megjelenni, azonban ezt vásárlásonként lehet módosítani. Ha cég számára áfás számlát szeretnél, azt kérjük jelezd ügyfélszolgálatunkon. A megrendelt termékekről a kiszállítás előtt az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvény 175. § paragrafusának megfelelő elektronikus számlát állítunk ki, és megküldjük a saját fiókban vagy a vásárlás során megadott e-mail címre. Kiszállítás Magyarország területére kérhető, a szállítási információk megadásakor az átvételi pontok közül kiválaszthatod a számodra legkedvezőbbet. A szállítási információk tartalmazzák a lehetséges kiszállítási területekre, a kiszállítási időtartamra és a kiszállítási költségekre vonatkozó mindenkori információkat. Az átvételi lehetőségeknél választhatod az általad megadott magyarországi szállítási címre történő házhozszállítást, vagy valamely átvételi pontra történő kiszállítást. Az alábbi átvételi lehetőségek közül tudsz választani:
|
||||||||||||
Milyen fizetési módok közül választhatsz? |
|
||||||||||||
Megrendelésed során az alább felsorolt fizetési módok közül választhatsz:
|
|||||||||||||
A megrendelés leadása |
|
||||||||||||
|
Miután a fizetési módot is kiválasztottad, a „RENDELÉSEM ELKÜLDÉSE” gombra kattintással tudod leadni a rendelésedet. Ezzel ugyanakkor hozzájárulsz ahhoz is, hogy ha nem a OLDB EUROPE Kft. saját futára által történő házhozszállítás kiszállítási módot választottál, akkor a köztünk létrejövő szerződés teljesítése és annak figyelemmel kísérése érdekében továbbítsuk a megrendelt termék kiszállítását végző vállalkozásnak a nevedet, a megjelölt szállítási címet, illetve a szállítási adatok körében megadott telefonszámodat, a megrendelésed azonosítóját és összegét, valamint a saját fiókodhoz tartozó e-mail címet. |
||||||||||||
Automatikus visszaigazolás a megrendelésed beérkezéséről |
|
||||||||||||
|
A megrendelésed leadását követő huszonnégy (24) órán belül a OLDB EUROPE Kft. egy automatikus visszaigazoló üzenetet küld a saját fiókodhoz tartozó vagy a vásárlás során megadott e-mail címre, amelyben azt igazoljuk, hogy a megrendelésed megérkezett hozzánk. Ha ezt az automatikus visszaigazoló üzenetet nem kapod meg, akkor sajnos az is előfordulhat, hogy valamilyen technikai hiba folytán a megrendelésed nem érkezett be hozzánk. Ilyen esetekben kérjük, hogy érdeklődj a megrendelésedről az ügyfélszolgálatunkon. Felhívjuk figyelmed, hogy az automatikus visszaigazoló üzenet még nem minősül a megrendelésed OLDB EUROPE Kft. általi elfogadásának. |
||||||||||||
Tájékoztató levél a megrendelésedről |
|
||||||||||||
FONTOS! A megrendelésre vonatkozó visszaigazolással létrejön a szerződés Közted és a OLDB EUROPE Kft. között. |
A megrendelésedről egy tájékoztató levelet küldünk a saját fiókodhoz tartozó e-mail címedre, ebben az aktuális helyzetnek megfelelően tájékoztatunk a megrendelésed állásáról. Tájékoztató levelünket általában a megrendelésed beérkezésétől számított három (3) munkanapon belül küldjük meg. Ettől eltérően azonban, ha a megrendelésedet az alábbi kiemelt időszakok valamelyike során küldted meg, akkor a tájékoztató levélre tizennégy (14) munkanapon számíthatsz:
Ha a megrendelésed mindenben megfelel az általános szerződési feltételek rendelkezéseinek, akkor visszaigazolást küldünk arról, hogy általad megrendelt termékeket tartalmazó csomagot összeállítottuk. A visszaigazolás a megrendelés hatályos elfogadásának minősül, és szerződés jön létre közted és a OLDB EUROPE Kft. között a megrendelt termékek vonatkozásában. E szerződés alapján a OLDB EUROPE Kft. eladja Neked a megrendelt termékeket, valamint azok kiszállításáról is gondoskodik az általad megjelölt átvételi helyre, Te pedig köteles vagy a megrendelt termékeket átvenni, valamint a megrendelt termékek árát és szállítási költségét megfizetni.
Vannak azonban bizonyos esetek, amikor további lépések szükségesek a szerződés létrejöttéhez. Ezek az alábbi esetek:
|
||||||||||||
A megrendelésed nyomán létrejött szerződés jellemzői |
|
||||||||||||
|
A megrendelésedre vonatkozóan létrejött szerződés akkor szűnik meg, ha a szerződésből fakadó kötelezettségek teljesülnek. A szerződést megszünteti, ha vagy Te, vagy a OLDB EUROPE Kft. él az elállási jogával. A szerződés távollevők között, magyar nyelven létrejött szerződésnek minősül, amely nem minősül írásba foglaltnak és nem kerül iktatásra. |
||||||||||||
Hogyan tudod a termékeket kifizetni? |
|
||||||||||||
FONTOS! Az online bankkártyás fizetésnél a bankkártya adatok kezelése a kártyatársasági szabályoknak megfelelően történik. A bankkártya adatokhoz a(z) OLDB EUROPE Kft., nem fér hozzá. |
A megrendelt termékek vételárát és a szállítási költséget utánvétes fizetéssel, vagy online bankkártyás fizetéssel egyenlítheted ki. Felhívjuk a figyelmedet, hogy ha egy (1) éves időszakon belül két (2) alkalommal nem veszed át az utánvétes fizetéssel megrendelt csomagodat, akkor a OLDB EUROPE Kft. jogosult arra, hogy ezután kizárólag az online bankkártyás fizetést tegye számodra lehetővé.
Online bankkártyás fizetés választása esetén elfogadod, hogy a OLDB EUROPE Kft. az alábbi személyes adataidat átadja a Barion Payment Zrt. (H-1117, Budapest, Infopark sétány 1.) mint adatkezelő részére: neved, az érintett vásárlás időpontja, a megrendelés azonosítója és bruttó összege, valamint a saját fiókodhoz megadott e-mail címed. Az adattovábbítás célja az, hogy az így fizető vásárlók számára ügyfélszolgálati segítségnyújtás álljon rendelkezésre, a tranzakciók visszaigazolhatók legyenek és a felhasználók védelme érdekében csalásmegelőzésre kerüljön sor. Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013. |
||||||||||||
A megrendelt termékek kiszállítása |
|
||||||||||||
|
A OLDB EUROPE Kft. saját futárai által történő kiszállítástól eltekintve a közreműködők, így mindenekelőtt a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. vagy a Packeta Hungary Kft. bevonásával juttatjuk el az általad megrendelt termékeket az általad megadott szállítási címre, a szállításhoz és a kézbesítéssel kapcsolatos tájékoztatáshoz szükséges adatokat a kiszállítást végző vállalkozások rendelkezésére bocsátjuk. A OLDB EUROPE Kft.-nél minden munkanapon folyamatosan összesítjük a beérkezett megrendeléseket, és ennek alapján megrendelésenként összeállítjuk a megrendelt termékeket tartalmazó csomagokat. A kiszállítást végző vállalkozás az elkészített csomagot legkésőbb a megrendelt termékek aloldalán szereplő szállítási időintervallum - várhatóan 2-3 munkanap - utolsó napján kísérli meg kézbesíteni a házhozszállításhoz megadott szállítási címre, vagy szállítja el az általad kiválasztott átvételi pontra. Amennyiben nem saját futárral történő kiszállítási módot választottál a megrendeléseddel összefüggésben, úgy a kiszállítással kapcsolatos kérdésekről a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. központi ügyfélszolgálata szolgál információkkal, munkanapokon 7:00 és 20:00 között a +36 (20) 890-0660 telefonszámon vagy ugyan ezen intervallumban a Packeta Hungary Kft. a +36 (1) 400 8806 telefonszámon Amennyiben saját futárral történő kiszállítási módot választottál a megrendeléseddel összefüggésben, úgy a kiszállítással kapcsolatos kérdésekről a OLDB EUROPE Kft. ügyfélszolgálata szolgál információkkal.
|
||||||||||||
Mit kell tudni a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. és a Packeta Hungary Kft. által végzett házhozszállításról? |
|
||||||||||||
|
Ha házhozszállítást kérsz - és megrendelésed során nem a saját futárral történő kiszállítási módot választod -, akkor a megrendelt terméke(ke)t tartalmazó csomagot a OLDB EUROPE Kft. a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft vagy a Packeta Hungary Kft. közreműködésével a megrendelt termék(ek) aloldalán meghatározott szállítási időszakon belül szállítja ki, ami belföldi szállítás esetén 2-3 munkanapot vesz igénybe, illetve, a Romániába, Csehországba vagy Szlovákiába küldött csomagok esetén a rendelés leadásától számított 4-5 munkanap. Ha Te vagy a címzett, és nem vagy otthon, akkor a csomag átvételére a veled egy háztartásban élő hozzátartozók, vagy a szomszédaid is jogosultak. Ha közülük bárkit ki szeretnél zárni a csomag átvételére jogosultak közül és/vagy más további személyt szeretnél megjelölni a csomag átvételére jogosultként, úgy ezt az igényedet a OLDB EUROPE Kft. továbbítja a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. vagy a Packeta Hungary Kft. felé, de a OLDB EUROPE Kft. az igény teljesüléséért felelősséget nem vállal. Nagyon fontos, hogy szükség esetén a házhozszállítást végző szolgáltató a saját fiókodban vagy a vásárlás során megadott telefonszámon próbálja meg felvenni Veled a kapcsolatot, ezért kérjük, hogy rendszeresen ellenőrizd, hogy aktuális-e a saját fiókodban vagy a vásárlás során megadott telefonszámod |
||||||||||||
Átlagos szállítási idő | |||||||||||||
|
A várható, átlagos szállítási idő belföldi - Magyarország határain belül küldött - csomagok esetén várhatóan a rendelés leadásától számított 2-3 munkanap. Illetve, a Romániába, Csehországba vagy Szlovákiába küldött csomagok esetén a rendelés leadásától számított 4-5 munkanap. |
||||||||||||
Mi történik akkor, ha nem veszed át határidőben a csomagodat? |
|
||||||||||||
|
A GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. vagy a Packeta Hungary Kft. a csomag kézbesítését legfeljebb háromszor kísérli meg. Ha a csomag kézbesítése harmadjára is sikertelen marad, akkor már csak a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. vagy a Packeta Hungary Kft. értesítőjében megjelölt helyen tudod azt átvenni, a harmadik sikertelen kézbesítéstől számított 10 (tíz) munkanapon belül. A saját futárral történő kiszállítás esetén, amennyiben az általad választott időintervallumban nem veszed át a csomagodat, úgy futárunk azt ismételten már nem szállítja ki, hanem az adott teljes megrendelésed törlésre kerül és az általad esetlegesen már megfizetett összegek oly módon kerülnek visszafizetésre, mintha a teljes megrendelésedtől elálltál volna. Ha a megrendelt termékek kiszállítását nem házhozszállítással rendeled meg, úgy a megrendelt csomagokat az általad - a megrendelés során megjelölt - átvételi ponton az erre vonatkozó értesítéstől 10 (tíz) munkanapos határidőben tudod átvenni, ha ezt az időközben sms-ben vagy e-mailben kapott figyelmeztető értesítések ellenére is elmulasztod, akkor a OLDB EUROPE Kft. jogosult elállni a szerződéstől, az elállásról a saját fiókodban megadott e-mail címedre küldött levélben értesítünk. A OLDB EUROPE Kft. elállása esetén a már kifizetett vételárat és szállítási költséget visszatérítjük a számodra.
|
||||||||||||
Mit tehetsz, ha mégsem kéred a terméket? Mit jelent a fogyasztókat megillető elállási jog? |
|
||||||||||||
FONTOS! A OLDB EUROPE Kft.-ét is megilleti az elállás joga, ha a csomagot nem veszed át az értesítéstől számított 10 munkanapon belül! |
Ha természetes személyként nem szakmádhoz, foglalkozásodhoz kapcsolódó vagy más üzleti céllal vásárolsz nálunk, akkor a Ptk. szerint fogyasztónak minősülsz, és így a törvény erejénél fogva jogodban áll indokolás nélkül elállni a szerződéstől, azaz az általad megrendelt termékek megvásárlásától. Vannak kivételek azonban, amikor az elállást a termék jellege vagy állapota nem teszi lehetővé:
nincsen mód az indokolás nélküli elállás gyakorlására. Az elállási jogot egészen az általad megrendelt termékeket tartalmazó csomag átvételétől számított 14 (tizennégy) napig gyakorolhatod. Fontos, hogy írásban – az info@oldb.hu online megtett, vagy postai úton megküldött nyilatkozatban – kell tájékoztatnod minket erről. Ahhoz, hogy zökkenőmentesen tudjuk intézni az elállást és a visszavételt, feltétlenül szükséges, hogy be tudjuk azonosítani, melyik megrendelésről van szó és azon belül melyik megrendelt termékre nem tartasz igényt, ezért feltétlenül meg kell adnod írásban a
Ha már átvetted a termék(ek)et és az elállási jogoddal élve vissza szeretnéd küldeni, akkor sértetlen és hiánytalan állapotban vissza kell csomagolnod az(ok)at és vissza kell szolgáltatnod. Ezt megteheted úgy, hogy
a megrendelt termékek OLDB EUROPE Kft. történő visszajuttatásának költsége (ideértve különösen a postai díjakat) Téged terhel. Kérjük, hogy a zökkenőmentes ügyintézés érdekében az érintett termék(ek) visszajuttatását az elállási nyilatkozatod megküldését követően haladéktalanul intézd el, és légy arra figyelemmel, hogy a visszajuttatásra (azaz az érintett termék feladására) tizennégy (14) napos határidőt biztosít számodra a jogszabály attól számítottan, hogy
A visszaküldött termék(ek) vételárát és szállítási költségét haladéktalanul igyekszünk a Veled egyeztetett módon visszafizetni. A visszafizetésnek legkésőbb az elállási nyilatkozat és a visszaküldött termék kézhezvételét, vagy a megrendelt termék visszaküldésének általad történt hitelt érdemlő igazolását követő 14 (tizennégy) napon belül kell sorra kerülnie. Javasoljuk, hogy a visszaküldésről szerezz be igazolást a postán vagy az érintett üzletünkben, mivel a visszatérítés összegét akkor kell teljesítenünk, ha a megrendelt terméket visszakaptuk, vagy hitelt érdemlő igazolást kaptunk Tőled azzal kapcsolatban, hogy a megrendelt terméket visszaküldted. |
||||||||||||
Mit tehetsz, ha problémák merültek fel a megvásárolt termékkel? |
|
||||||||||||
FONTOS! Mikor hibás termékkel találkozol, akkor az alábbi kérdéseket kell végiggondolnod: - fogyasztóként vásároltál-e? - milyen a hiba jellege? |
Milyen igényt tudsz fogyasztóként érvényesíteni, ha probléma merült fel a megvásárolt termékekkel?
Fogyasztóként többféle döntési lehetőség áll előtted, az ún. kellékszavatossági, termékszavatossági és a tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó jótállási szabályok közül kell kiválasztanod azt, amely a termékkategória, a hiba jellege és az igényérvényesítés időpontja alapján adott esetben a leginkább szolgálja az érdekeidet.
Mit jelent a kellékszavatosság? A kellékszavatosság azt jelenti, hogy a OLDB EUROPE Kft. mint a termék eladója a termék hibájáért, egészen pontosan a vásárláskor a termékben már meglévő hibáért felelősséggel tartozik. A felelősségünket tehát a termék olyan hibája alapozza meg, amelynek az oka már megvan a vásárlás időpontjában is a termékben, csak akkor még nem felismerhető. Ha OLDB EUROPE Kft.-nél vásárolt termékek hibásnak bizonyulnak, akkor fogyasztóként jogosult vagy választásod szerint ún. kellékszavatossági igényeket érvényesíteni:
Törekszünk arra, hogy a kicserélést legfeljebb tizenöt (15) napon belül elvégezzük. Ha a kijavítás vagy a kicserélés időtartama a tizenöt (15) napot meghaladja, akkor a kötelesek vagyunk tájékoztatni Téged a csere várható időtartamáról. Ha hozzájárulsz, akkor az átvétel igazolását e-mailben küldjük meg számodra. A fenti lehetőségek közül elsőként választott kellékszavatossági jogodról egy másikra is áttérhetsz, de az áttéréssel járó estleges költségeket ilyenkor viselned kell, kivéve, ha a váltásra a OLDB EUROPE Kft. adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt. A vásárlást követő két (2) éven belül tudod a hibás termék kapcsán a szavatossági jogodat érvényesíteni. Fontos, hogy amint felfedezted a termék hibáját, azt mihamarabb közöld a OLDB EUROPE Kft., mivel amint azt a következő bekezdésben láthatod, a bizonyítási feladatok az idő előrehaladtával változnak. A hiba felfedezésétől számított két (2) hónap áll rendelkezésedre, ezen belül az általad közölt hibát még késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A szavatossági igények érvényesítésének első lépése, hogy be kell bizonyítanod, hogy a OLDB EUROPE Kft. és közted szerződés jött létre a megvásárolt termék vonatkozásában - ez egyszerűen azt jelenti, hogy a termék webshopon történő megvásárlását igazoló dokumentumokat be kell mutatnod/ meg kell küldened. Fogyasztóként az általad megrendelt termékeket tartalmazó csomag átadásától számított hat (6) hónapon belül az igény érvényesítésének a hiba közlésén túl tehát nincs egyéb feltétele, ha igazolod, hogy a terméket a OLDB EUROPE Kft.-től vásároltad. Ez azt jelenti, hogy fogyasztóként az első hat (6) hónap során nem kell azt bizonyítanod, hogy a megrendelt terméket érintő hiba már a teljesítés, azaz a csomag átadásakor fennállt, kivéve, ha az érintett termék természetével vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen az a vélelem, hogy az általad felismert hiba már a teljesítés időpontjában megvolt. A hat (6) hónap leteltét követően azonban már Neked kell azt bizonyítanod, hogy a megrendelt terméket érintő hiba már a teljesítés, azaz a csomag átadásakor fennállt. |
||||||||||||
Milyen lehetőséget kínálnak a termékszavatossági szabályok? A termékszavatossági szabályok akkor alkalmazhatók, ha a termék azért hibás, mert
A termékszavatossági hibák esetén kétféle igényt érvényesíthetsz a OLDB EUROPE Kft. vagy pedig közvetlenül a gyártóval szemben:
Akkor mentesül a OLDB EUROPE Kft. (illetve a megrendelt termék gyártója) a termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítja, hogy:
Ha a termékszavatossági szabályokra akarsz hivatkozni, akkor a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles vagy a hibát a OLDB EUROPE Kft.-vel közölni. Itt is érvényes az a szabály, hogy a hiba felfedezésétől számított két (2) hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. Fontos odafigyelni a mihamarabbi tájékoztatásra, mert ha a hiba felfedezésétől számított két (2) hónap elteltét követően tájékoztatod az OLDB EUROPE Kft. a hibáról, úgy a közlés késedelmesnek minősülhet és az ebből fakadó kár vonatkozásában Te minősülsz felelősnek. A termékszavatossági igényedet a kifogásolt termék OLDB EUROPE Kft. általi forgalomba hozatalától számított 2 (két) éven belül tudod érvényesíteni, ez a határidő jogvesztő. Fontos különbség viszont a kellékszavatossághoz képest, hogy vita esetén Neked kell bizonyítanod a hiba fennállását. |
|||||||||||||
A fogyasztónak nem minősülő vásárlók jogosultságai jóval szűkebbek. |
Ha nem minősülsz fogyasztónak, nem érvényesítheted a termékszavatossági igényeidet, valamint a kellékszavatossági szabályok érvényesítésére is szigorúbb szabályok vonatkoznak az alábbiak szerint:
|
* * *
Hatályos: 2021 március 2. napjától
Módosítás: 2022 szeptember 20. - jogi személyben való változás: OLDB EUROPE Kft.
A Cleaning Stuff a Scrub Daddy és a The Pink Stuff termékek kizárólagos forgalmazója Csehországban, Szlovákiában és Magyarországon. Missziónk, hogy a legjobb takarítós cuccokkal lássunk el téged.
Kérdések és válaszok
Hova szállítotok?
- Magyarország: GLS házhozszállítás (1499 Ft) és Packeta átvevőhelyek (1099 Ft)
- Románia: Packeta átvevőhelyek (1 599 Ft)
Mindegyik szállítási opció utánvétes és rendelkezik készpénzes és bankkártyás fizetési lehetőséggel (kivéve bizonyos Packeta átvevőhelyeket)!
Csehországba és Szlovákiába a www.cleaningstuff.cz/www.scrubdaddy.cz szállít!
Hogyan változtathatom a Scrub Daddy® súrolószivacsom keménységét?
Engedj hideg vizet a szivacsodra, hogy kemény legyen. Engedj rá meleg vizet, hogy puha legyen.
Mikor használjam kemény vagy puha állapotában a szivacsom?
Az erősen rászáradt koszok, ételmaradékok vagy odaégett ételek eltávolításához használd kemény állapotában - engedj rá hideg vizet.
Használd puha állapotában - engedj rá meleg vizet - általános mosogatáshoz vagy kevésbé makacs piszkok eltávolításához.
Milyen tisztítószerekkel használjam a Scrub Daddy® súrolószivacsom?
A Scrub Daddy® egyedülálló FlexTexture® anyaga képes akár csak víz használatával eltávolítani a foltokat vagy lerakódásokat, ezzel minimalizálva a kemikáliák használatát. Használd szódabikarbónával, ecettel, vagy egy csepp mosogatószerrel az általános otthoni takarításhoz!
Milyen felületeken nem karcol a Scrub Daddy® súrolószivacsom?
Független labor vizsgálatok alapján bizonyított, hogy a Scrub Daddy® nem a karcolja az alábbi felületeket:
Akril, aluminium, autó külső fényezés, öntöttvas, kerámia, króm, réz, kristály, zománc, üveggyapot, üveg, gránit, bőr, mészkő, márvány, teflon bevonatok, olajjal kezelt bronz, műanyag, porcelán, zsírkő, rozsdamentes acél, travertin (mésztufa), vinil, fa
A Scrub Daddy Colors® súrolószivacsnál a különböző színek csak különböző felületeken használhatók?
Nem. Mindegyik egyaránt alkalmazható bármilyen felületen.A döntés a tiéd, hogy melyik színt hol használod (pl. kék - konyha, zöld - kert, narancs - fürdőszoba).
Milyen tisztítószerekkel használjam a Scrub Mommy® kétoldalú súrolószivacsom?
A Scrub Mommy dörzsisFlexTexture® súroló oldalaalkalmas, hogy csak víz segítségével eltávolítsd az ételmaradékokat és makacs foltokat, ezzel minimalizálva a kemikáliák használatát. Ugyanakkor aszivacsos ResoFoam® oldalanagyon jól habosít egy csepp általános mosogatószerrel is.
Meddig áll ellen a szagoknak a Scrub Daddy® súrolószivacsom?
A Scrub Daddy® FlexTexture® anyaga, független laboratóriumi vizsgálatok alapján 8 hétig ellenáll a szagoknak.
Hogyan tisztíthatom vagy fertőtleníthetem a szivacsom?
Ha tisztítani szeretnéd helyezd a mosogatógép felső tálcájára, egy alapos átmosásra. Ha fertőtleníteni szeretnéd helyezd a mikrohullámú sütődbemaximum 1 percre.
A Scrub Daddy® termékek tartalmaznak latexet vagy BPA-át?
Nem. A Scrub Daddy® termékek latex és BPA mentesek.
A Scrub Daddy® termékek mérgezők?
A Scrub Daddy® súrolószivacs nem mérgező, de nincs tesztelve emberi vagy állati fogyasztásra. Mint más egyéb termékek esetében is - amelyhez gyermekek vagy állatok hozzáférnek - a felnőtt felügyelet kiemelten fontos.
Milyen anyagból készült a Scrub Daddy®?
A Scrub Daddy® egy egyedülálló polimer hab anyagból készült, amelynek FlexTexture® a neve és ami a Scrub Daddy Inc. saját fejlesztése.
Hol gyártják a Scrub Daddy®-t?
A Scrub Daddy® termékeket az egyedülálló USA és német FlexTexture® alapanyagokból gyártják. A legtöbb termékünket az USA-ban gyártják.