ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Scrubdaddy.hu/www.cleaningstuff.hu/www.oldb.hu

Webshop Általános Szerződési Feltételek

 

Általános Szerződési Feltételek

 

 

Köszönjük, hogy a Scrub Daddy-t választottad :)

 

A  www.scrubdaddy.hu /www.cleaningstuff.hu/www.oldb.hu

 webshopon számos lehetőség közül választhatsz, itt igyekszünk valamennyi szabályt egy helyen, áttekinthető módon ismertetni Veled:

 

  • a saját fiók létrehozásáról
  • ügyfélszolgálatunk működéséről
  • webshopunk használatáról

Az általános szerződési feltételek hatályba lépése és módosítása

Az általános szerződési feltételek itt olvasható legutolsó módosítása 2021. Április 4. napján lépett hatályba.

 

A OLDB EUROPE Kft. fenntartja a jogot arra, hogy az általános szerződési feltételeket egyoldalúan módosítsa. Módosítás esetén a megváltozott szabályokat a OLDB EUROPE Kft. honlapján közzéteszi, és a vásárlókat a saját fiókjukban megadott e-mail címre, illetve mobiltelefonszámra kiküldött levélben, illetve sms-ben külön is tájékoztatja.

 

 

Mit kell tudni a Saját fiók létrehozásáról?

Mit jelent a regisztráció?

 

FONTOS! A regisztrációval létrejön a saját fiók!

A regisztráció eredményeként a OLDB EUROPE Kft. létrehoz egy egyedi felhasználói fiókot (azonosítót), és ehhez kapcsolódóan lehetőséget biztosít vásárlói számára egy online saját fiók létrehozására, valamint a OLDB EUROPE Kft. által időszakosan szervezett marketing akciókban részt venni. A saját fiókból azonnal elérhetővé válik webshopunk.

Ki tud regisztrálni?

 

FONTOS! Mindenki csak egyszer regisztrálhat és mindenki csak egy kedvezménykártyával rendelkezhet!

A regisztrációra minden vásárlónk jogosult, aki a 18. életévét betöltötte és cselekvőképes, valamint az Európai Unió valamelyik tagállamában lakóhellyel rendelkezik és elfogadható számára a magyar nyelvű kommunikáció.

Felhívjuk a figyelmed, hogy egyidejűleg mindenki csak egyszer jogosult a regisztrációra.

 A OLDB EUROPE Kft. ellenőrzi a regisztráció, a saját fiók, illetve a saját fiókból elérhető szolgáltatások szerződésnek és jogszabályoknak megfelelő használatát.

Saját fiókot kizárólag a jelen pontban meghatározott feltételeknek megfelelő természetes személyek hozhatnak létre, gazdasági társaságok és egyéb jogi személyek nem. Azonban a webshopban történő vásárlásod során - a jelen ÁSZF-ben foglalt feltételekkel - jogosult vagy áfás számlát igényelni gazdasági társaságok, illetve egyéb jogi személyek költségviselőként történő megjelölése mellett.

Hol lehet regisztrálni?

 

 

A regisztrációt a www.scrubdaddy.hu/www.cleaningstuff.hu/www.oldb.hu honlapunkon tudod elvégezni.

 

Milyen lépések szükségesek a regisztrációhoz?

 

 

A regisztráció érvényességéhez az alábbi lépéseket kell megtenned:

1)  honlapunkon a regisztrációs felület kitöltése;

2) a regisztráció során az itt leírt általános szerződési feltételeink és az adatkezelési tájékoztatónk elfogadása.

Mit kell tenni a regisztrációs felületen?

 

FONTOS! A regisztrációkor megadott adatokat a saját fiókban utóbb bármikor lehet módosítani!

A saját fiók létrehozásához az alábbi belépési adatokat kell megadnod: teljes neved, e-mail címed, egyedi jelszavad.

A sikeres regisztrációs folyamat lezárásához ezt követően elengedhetetlen, hogy a „Megismertem és elfogadom az Általános Szerződési Feltételeket és a kapcsolódó Adatkezelési Tájékoztatót.” szövegrész mellett található jelölőnégyzetet bejelöld, és a „Regisztrálok” fülre is rákattints.

 

Amennyiben később a webshopunkban rendelést kívánsz leadni, úgy utóbb meg kell adnod még telefonszámod, lakcímed (irányítószám, település, pontos cím). Nagyon fontos, hogy rendelésed teljesítéséhez az itt megadott adataidat használjuk, így a házhozszállítást végző szolgáltató – amennyiben a kapcsolatfelvétel a kiszállításhoz szükséges - a saját fiókodban megadott telefonszámon próbálja meg felvenni Veled a kapcsolatot, ezért kérjük, hogy rendszeresen ellenőrizd, hogy aktuális-e a számod, illetve valamennyi egyéb, általad megadott adat.

 

A saját fiók használata

 

FONTOS! A saját fiók bármikor törölhető!

Amennyiben a www.scrubdaddy.hu/www.cleaningstuff.hu/www.oldb.hu

linken található „REGISZTRÁCIÓ” fül alatti felületen regisztrálsz, úgy a regisztráció után azonnal elkészül a saját fiókod, ennek megtörténtéről értesítő e-mailt kapsz az általad megadott e-mail címre.

A saját fiókba a www.scrubdaddy.hu/www.cleaningstuff.hu/www.oldb.hu  honlapján található „BEJELENTKEZÉS” ikonra kattintva, a regisztráció során megadott email cím és jelszó megadásával tudsz belépni. A saját fiókban nyomon követheted rendeléseid, megadhatod, módosíthatod a rendeléssel összefüggő adataidat, regisztrálhatsz egy korábban még nem regisztrált kedvezménykártyát, valamint a korábbi vásárlásaid során már elmentett bankkártya adataidat (bankkártyáidat) törölheted, illetve átnevezheted a korábban elmentett bankkártyáidat. Amennyiben úgy döntesz, hogy a továbbiakban nem tartasz rá igényt, a saját fiókodat is bármikor törölheted.

A saját fiókodat a „Személyes adataim” fül alatt található „Fiók megszüntetése” jelölőnégyzet bejelölésével és a „MENTEM” gombra kattintással tudod azonnal törölni. A saját fiók törlésétől kezdődően nem fogsz tudni hozzáférni azokhoz a felületekhez, amelyek kizárólag saját fiókon keresztül érhetők el. 

A saját fiók törlését követően azonban ismételten jogosult vagy új saját fiókot létrehozni, biztosítva ezáltal a fenti www.scrubdaddy.hu/www.cleaningstuff.hu/www.oldb.hu felülethez történő hozzáférést, viszont ilyen esetben elveszíted a korábbi saját fiókodhoz kapcsolódó esetleges jogosultságaidat, kedvezményeidet.

 

A OLDB EUROPE Kft. ellenőrzési jogosultságai

 

 

Az általa nyújtott szolgáltatások előfeltételeinek fennállását, a szerződés- és jogszerű igénybevételt a OLDB EUROPE Kft. bármikor ellenőrizheti. Azon vásárlók esetében, akik bármely okból nem felelnek meg az általános szerződési feltételeknek vagy azok céljával nem összeegyeztethető, visszaélésszerű magatartást tanúsítanak, a OLDB EUROPE Kft. jogosult a saját fiókot megszüntetni. Ennek következtében az érintett vásárló nem fog tudni hozzáférni mindazon felületekhez, amelyek kizárólag saját fiókon keresztül érhetők el. A saját fiók megszüntetését követően így az érintett vásárló nem fog tudni a továbbiakban a saját fiókján keresztül, a saját fiókjában korábban rögzített adatok felhasználásával, hozzáférni a webshophoz, illetve az egyéb időszakosan szervezett marketing akciókban és hűségprogramokban.

Az általános szerződési feltételeknek ellentmondó, illetve tisztességtelen magatartást tanúsító vásárló köteles megtéríteni minden olyan kárt, amelyet magatartásával összefüggésben a OLDB EUROPE Kft.-nek okozott.

 

 

Ügyfélszolgálat, Információ, Panaszkezelés

Hová fordulhatsz kérdéseiddel, panaszaiddal?

 

 

A saját fiókból elérhető bármely termékkel, szolgáltatással összefüggésben felmerülő kérdéseiddel és esetleges panaszaiddal az alábbi elérhetőségeken keresheted meg az OLDB EUROPE Kft.:

  • levelezési cím: 1078 Budapest, Nefelejcs utca 7. 2. em. 3. ajtó
  • elektronikus elérhetőség: info@oldb.hu telefonszám: +36 (30) 649-8022

Hogyan kezeli a OLDB EUROPE Kft. a beérkező panaszokat?

 

A telefonon tett vásárlói panaszokat a OLDB EUROPE Kft. azonnal megvizsgálja, majd szükség szerint és a lehetőségekhez mérten orvosolja.

A webshopon történt online bankkártyás fizetés esetén a bankkártyával és az internetes fizetőfelület használatával kapcsolatos kérdések, panaszok az érintett vásárló számlavezető bankja és az internetes fizetőfelületet üzemeltető szolgáltató hatáskörébe tartoznak. OLDB EUROPE Kft. mindent megtesz, hogy a hozzá beérkező ilyen jellegű kérdéseket, panaszokat a megfelelő határidőben továbbítsa az illetékes szolgáltató felé.

Amennyiben az érintett vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet vagy a OLDB EUROPE Kft. részéről a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a OLDB EUROPE Kft. haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel az érintett panaszról, és az azzal kapcsolatos álláspontjáról. A jegyzőkönyv másolati példányát a OLDB EUROPE Kft. megküldi a panaszos vásárló részére.

A OLDB EUROPE Kft. egyedi azonosítóval látja el a telefonon és egyéb úton megtett valamennyi panaszt.

Amennyiben a OLDB EUROPE Kft. panaszkezelési tevékenységével nem voltál megelégedve, vagy panaszod elutasításra került, úgy a lakóhelyed vagy tartózkodási helyed szerint illetékes megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő Békéltető Testület előtt eljárást kezdeményezhetsz. A www.bekeltetes.hu honlapon tájékozódhatsz az egyes békéltető testületek illetékességi területéről.

Amennyiben úgy látod, hogy a OLDB EUROPE Kft. a panaszkezelés során megsértette a számodra biztosított jogokat, úgy a lakóhelyed szerint illetékes fővárosi, vagy megyei kormányhivatalhoz is fordulhatsz. A fővárosi kormányhivatal, illetve a megyei kormányhivatalok elérhetőségét a http://www.kormanyhivatal.hu/hu/elerhetosegek linken elérhető honlapon találhatod meg. Amennyiben a panaszoddal a Békéltető Testület eljárását kívánod kezdeményezni, úgy erre az alábbi szervnél van lehetőséged:

Pest Megyei Békéltető Testület:

  • Székhely: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. em. 240.
  • Postacím: 1364 Budapest, Pf.: 81
  • Telefon: 06 1 2690 703
  • Email: pmbekelteto@pmkik.hu 
  • Honlap: http://www.panaszrendezes.hu/homepage/  

A webshop igénybevételével történő vásárlások kapcsán lehetőséged van az Európai Bizottság által működtetett online vitarendezési platform igénybevételére is az ec.europa.eu/odr címen.

 

Mire nem terjed ki a OLDB EUROPE Kft. felelőssége?

 

 

Amennyiben a saját fiók létrehozása vagy a kártyaregisztráció során a vásárló hiányos, vagy hibás adatokat közöl a vásárló ezzel kapcsolatos mulasztásért az OLDB EUROPE Kft. nem vállal felelősséget. A vásárlók az általuk hiányosan és/vagy tévesen szolgáltatott adatokból adódó valamennyi következményt maguk viselik. A vásárló által megadott adatok helytállóságát a OLDB EUROPE Kft. nem áll módjában ellenőrizni, ezzel kapcsolatban a felelősség és minden ezzel járó jogi és anyagi következmény minden esetben a vásárlókat terheli.

A OLDB EUROPE Kft. a regisztrációs folyamatok során az egyes vásárlók személyazonosságát nem vizsgálja, így a regisztrációval kapcsolatos visszaélésekért felelősséget nem vállal.

Az általános szerződési feltételek elfogadásával tudomásul veszed, hogy a www.scrubdaddy.hu/www.cleaningstuff.hu/www.oldb.hu honlapjának teljesítménye, üzenet- és adatátviteli-, valamint válaszadási sebessége a kiszolgáló technológia függvénye, és ezáltal ezeket kedvezőtlenül befolyásolhatja olyan, a OLDB EUROPE Kft. kívülálló tényező, mint például (de nem kizárólagosan) kapcsolati hiba, a szerver számítógépek teljesítménye, valamint a biztonságos hálózati kapcsolat fenntartása. A OLDB EUROPE Kft. az e bekezdésben leírt körülményekből fakadó mindennemű felelősségét kizárja.

A OLDB EUROPE Kft. kizárja a felelősségét minden, a honlapot, illetve az azt működtető szervert ért külső támadás és az e támadásokból eredő meghibásodás esetére. A OLDB EUROPE Kft. kizárja a felelősségét a honlap rajta kívülálló okokból történő meghibásodásáért, amely időtartam alatt az nem vagy korlátozottan használható, ugyanakkor haladéktalanul megtesz minden szükséges intézkedést annak érdekében, hogy a hiba okát mielőbb feltárja, illetve megszüntesse.

 

 

 

 

A Scrubdaddy.hu/cleaningstuff.hu/oldb.hu webshop-ra vonatkozó speciális szabályok

A webshop használata

 

 

A webshop-ot a OLDB EUROPE Kft. az általa forgalmazott termékek interneten keresztül történő értékesítése érdekében üzemelteti. A webshop működtetése elektronikus kereskedelmi szolgáltatásnak minősül.

Mikor minősülsz fogyasztónak? Mit jelent ez számodra?

 

 

Ha természetes személyként nem a szakmádhoz, foglalkozásodhoz kapcsolódó vagy más üzleti céllal vásárolsz nálunk, akkor a Ptk. szerint fogyasztónak minősülsz. Ha fogyasztó vagy, akkor az a webshopon történő vásárlás során többletjogosítványokat jelenthet számodra ahhoz képest, mint amikor gazdasági társaságok, más jogi személyek, vagy akár a szakmájuk, foglalkozásuk vagy üzleti tevékenységük érdekében nálunk vásárló egyéni vállalkozók vásárolnak nálunk. A fogyasztókra vonatkozó szabályokat mindenhol (így különösen a panaszkezelésnél, elállásnál, szavatossági jogoknál) részletesen ismertetjük, kérjük, hogy ezeket kiemelt figyelemmel olvasd el!

 

Hogyan tudod a megrendelendő termékeket kiválasztani?

 

A webshop aktuális termékkínálatában szereplő termékeket tudod megrendelni a OLDB EUROPE Kft. Ha rákattintasz valamely termékre, akkor a webshop a termék aloldalára irányít át, ahol megjelennek az adott termék lényeges jellemzői, így a termék cikkszáma, rövid leírása, és az, hogy aktuálisan elérhető-e a raktárból. A webshopból csak elérhetőként megjelölt termékeket tudsz megrendelni.

 

A webshop megfelelő oldalainak használatával tudod kiválasztani a megrendelni kívánt termékeket és határozhatod meg azok mennyiségét. Megrendeléseid leadására minden nap 00:00 óra és 24:00 óra között van lehetőség.

 

Az általad kiválasztott termékek körét, számát és árát a bevásárlókosár tartalma alapján folyamatosan ellenőrizheted.

 

A OLDB EUROPE Kft. rendszeresen frissíti a webshopjában a termékeket ábrázoló képeket, ugyanakkor előfordulhat, hogy azok aktuális csomagolása a webshopban látható csomagolástól eltér. Az ilyen jellegű külsődleges eltérésekért a OLDB EUROPE Kft. nem vállal felelősséget.

Ha rákattintasz valamely termékre, akkor a webshop a termék aloldalára irányít át, ahol megjelennek az adott termék lényeges jellemzői, így a termék cikkszáma, rövid leírása, és az, hogy aktuálisan elérhető-e a raktárból. A webshop csak elérhetőként megjelölt termékeket tudsz megrendelni.

Miből mennyit lehet rendelni?

 

FONTOS! Termékkategóriánként mennyiségi és értékhatára van a megrendeléseknek, ha ennél többet szeretnél rendelni, kérjük, hogy előzetesen egyeztess az ügyfélszolgálattal!

A webshop elsődlegesen a fogyasztók kiskereskedelmi kiszolgálására szolgál, elsődleges célunk tehát a Ptk. szerint fogyasztónak minősülő vásárlóink igényeinek teljesítése. Ennek megfelelően készleteink kialakítása során fogyasztói megrendelések és azok általános volumene alapján tervezünk. Annak érdekében, hogy minden fogyasztónk számára biztosítani tudjuk a választékban szereplő termékeket, ún. háztartási mennyiséget tudunk kiszolgálni és a vélelmezhetően közületi, továbbértékesítési célú nagy mennyiségű vásárlásokkal szemben a fogyasztók által leadott rendeléseket részesítjük előnyben. A OLDB EUROPE Kft. egy megrendelés alkalmával minden egyes termékkategóriából háztartási mennyiségben tud kiszolgálni. Ez azt jelenti, hogy olyan megrendelések teljesítését tudjuk vállalni, amelyben az egyes termékkategóriákból összesen maximum 6-6 (hat-hat) kiszerelési egységnyi (darab, doboz, csomag, üveg stb.) termék található, és ugyanakkor az adott megrendelés értéke nem haladja meg a bruttó 100.000 Ft-ot (százezer forintot).

 

Ha közületi, továbbértékesítési céllal vásárolsz és/vagy a mennyiségi és/vagy az értékhatárt meghaladó megrendeléseket szeretnél leadni, akkor kérjük, hogy a megrendelés teljesíthetősége kapcsán egyeztess előzetesen a OLDB EUROPE Kft. ügyfélszolgálatával, ellenkező esetben ugyanis lehet, hogy nem fogjuk tudni teljesíteni a megrendelésedet.

 

A termékek ára

 

 

A termékek mellett az adott időpontban érvényes bruttó ár szerepel, ez a végső eladási ár. Az árkedvezménnyel forgalmazott termékek esetében az árkedvezmény ténye és százalékos mértéke, valamint a csökkentett eladási ár kerül feltüntetésre. A termékek részletes ismertetésénél az eredeti bruttó ár is szerepel.

A termékek árainak megváltoztatására vonatkozó jogot a OLDB EUROPE Kft. fenntartja azzal, hogy az árváltoztatás a webshopból való megjelenéssel egyidejűleg válik hatályossá. Ez azt jelenti, hogy az esetleges árváltoztatás nem befolyásolja az általad már leadott megrendelt termékek árát.

Nyilvánvalóan hibás ár: Nem zárható ki, hogy a OLDB EUROPE Kft. minden gondossága ellenére hibás ár kerül a webshop felületére (így különösen a nyilvánvalóan téves, például a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő 0 Ft-os vagy 1 Ft-os árak esetén). Ilyen esetekben a OLDB EUROPE Kft. nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem jogosult felajánlani számodra a helyes áron történő szállítást. A helyes ár ismeretében a vásárlási szándékodat 14 (tizennégy) napon belül tudod megerősíteni. Ha nem erősíted meg a vásárlási szándékodat, akkor az adott megrendelésed törlésre kerül és az általad esetlegesen már megfizetett összegek oly módon kerülnek visszafizetésre, mintha a megrendelésedtől elálltál volna.

 

Milyen kedvezmények érvényesíthetők a webshopban történő vásárlásnál?

 

 

Amennyiben hozzájárulsz az erre vonatkozó cookie-szabályainkhoz, úgy a webshopba belépve Neked szóló termékajánlatokkal találkozhatsz, melyeknél kimondottan a számodra szóló egyedi árkedvezményt kínálunk fel. Ha úgy döntesz, hogy a Neked szóló termékajánlatok kialakítását lehetővé tevő cookie-szabályainkat nem fogadod el, akkor a legnépszerűbb, ún. top-termékeinket ajánlhatjuk fel számodra kedvezménnyel. 

A megrendelés véglegesítése során tudod érvényesíteni azokat a kedvezményeket, vagy érvényesülnek automatikusan - azok a kedvezmények, amelyek az esetleges kuponjainkkal/kedvezmény programjainkkal lehetőséget kaptál. 

Nyilvánvalóan téves kedvezmény: Nem zárható ki, hogy a OLDB EUROPE Kft. minden gondossága ellenére az általad megrendelt termékek vonatkozásában igénybe vehető kedvezmények a webshopban történő vásárlás során nyilvánvalóan, általad is észlelhetően, esetlegesen az egyes kedvezményekre vonatkozó szabályokkal ellentétesen, tévesen kerülnek alkalmazásra. Ha ilyen esetekben a bevásárlókosárban elhelyezett termékekért fizetendő végösszeg nyilvánvalóan, általad is jól észlelhetően tévesen kerül megállapításra, akkor a OLDB EUROPE Kft. nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem jogosult felajánlani számodra a helyes áron történő szállítást. A helyes ár ismeretében a vásárlási szándékodat 14 (tizennégy) napon belül tudod megerősíteni. Ha ezen időtartam alatt nem erősíted meg a vásárlási szándékodat, akkor az adott teljes megrendelésed törlésre kerül és az általad esetlegesen már megfizetett összegek oly módon kerülnek visszafizetésre, mintha a teljes megrendelésedtől elálltál volna.

A megrendelésed véglegesítése

 

 

A megrendelési folyamat véglegesítését a webshop „PÉNZTÁR” gombjára kattintásával kezdeményezheted. Ennek első lépéseként a bevásárlókosár tartalmát, az ott feltüntetett termékeket és az azokhoz kapcsolódóan feltüntetett árat kell ellenőrizned. Ezt követően tudod a megrendelt termékekhez kapcsolódóan a Téged megillető árkedvezményeket, a kuponok kódjának megadásával érvényesíteni. A saját fiókod használatával megrendelt termékeket kedvezményekkel csökkentett, ténylegesen fizetendő árat a webshop automatikusan kalkulálja, erről szintén a vásárlás véglegesítéséhez tartozó felületen találsz információt.

 

Milyen kiszállítási és számlázási lehetőségek közül tudsz választani?

 

 

FONTOS! Gazdasági társaságok és egyéb jogi személyek nem jogosultak a kedvezmény kuponok igénybevételére!

A véglegesítést követően meg kell adnod azt a szállítási címet, amelyen az általad megrendelt termékeket át akarod venni, és meg kell adnod egy számlázási címet is. Megrendelésenként csak egy szállítási cím adható, és a megadott szállítási címtől a számlázási cím eltérő lehet. Ha a regisztrációs folyamatok során már megadtad a lakcímedet, akkor szállítási és számlázási címként automatikusan ez a cím fog megjelenni, azonban ezt vásárlásonként lehet módosítani. Ha cég számára áfás számlát szeretnél, azt kérjük jelezd ügyfélszolgálatunkon. A megrendelt termékekről a kiszállítás előtt az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvény 175. § paragrafusának megfelelő elektronikus számlát állítunk ki, és megküldjük a saját fiókban vagy a vásárlás során megadott e-mail címre.

Kiszállítás Magyarország területére kérhető, a szállítási információk megadásakor az átvételi pontok közül kiválaszthatod a számodra legkedvezőbbet. A szállítási információk tartalmazzák a lehetséges kiszállítási területekre, a kiszállítási időtartamra és a kiszállítási költségekre vonatkozó mindenkori információkat. Az átvételi lehetőségeknél választhatod az általad megadott magyarországi szállítási címre történő házhozszállítást, vagy valamely átvételi pontra történő kiszállítást.

Az alábbi átvételi lehetőségek közül tudsz választani:

  • Házhozszállítás: az általad megadott magyarországi szállítási cím, amely címre történő szállítás akár a OLDB EUROPE Kft. saját futára, akár a Packeta vagy a GLS által történhet;
  • Egyéb átvételi pontok: a OLDB EUROPE Kft. üzleti partnerei által üzemeltetett átvételi pontok.

Milyen fizetési módok közül választhatsz?

 

Megrendelésed során az alább felsorolt fizetési módok közül választhatsz:

  • utánvétes fizetéssel a csomag átvételekor, vagy
  • online bankkártyás fizetéssel a megrendelés leadását követően.

 

A megrendelés leadása

 

 

Miután a fizetési módot is kiválasztottad, a „RENDELÉSEM ELKÜLDÉSE” gombra kattintással tudod leadni a rendelésedet. Ezzel ugyanakkor hozzájárulsz ahhoz is, hogy ha nem a OLDB EUROPE Kft. saját futára által történő házhozszállítás kiszállítási módot választottál, akkor a köztünk létrejövő szerződés teljesítése és annak figyelemmel kísérése érdekében továbbítsuk a megrendelt termék kiszállítását végző vállalkozásnak a nevedet, a megjelölt szállítási címet, illetve a szállítási adatok körében megadott telefonszámodat, a megrendelésed azonosítóját és összegét, valamint a saját fiókodhoz tartozó e-mail címet.

Automatikus visszaigazolás a megrendelésed beérkezéséről

 

 

megrendelésed leadását követő huszonnégy (24) órán belül a OLDB EUROPE Kft. egy automatikus visszaigazoló üzenetet küld a saját fiókodhoz tartozó vagy a vásárlás során megadott e-mail címre, amelyben azt igazoljuk, hogy a megrendelésed megérkezett hozzánk. Ha ezt az automatikus visszaigazoló üzenetet nem kapod meg, akkor sajnos az is előfordulhat, hogy valamilyen technikai hiba folytán a megrendelésed nem érkezett be hozzánk. Ilyen esetekben kérjük, hogy érdeklődj a megrendelésedről az ügyfélszolgálatunkon. Felhívjuk figyelmed, hogy az automatikus visszaigazoló üzenet még nem minősül a megrendelésed OLDB EUROPE Kft. általi elfogadásának.

Tájékoztató levél a megrendelésedről

 

FONTOS! A megrendelésre vonatkozó visszaigazolással létrejön a szerződés Közted és a OLDB EUROPE Kft. között.

A megrendelésedről egy tájékoztató levelet küldünk a saját fiókodhoz tartozó e-mail címedre, ebben az aktuális helyzetnek megfelelően tájékoztatunk a megrendelésed állásáról. Tájékoztató levelünket általában a megrendelésed beérkezésétől számított három (3) munkanapon belül küldjük meg. Ettől eltérően azonban, ha a megrendelésedet az alábbi kiemelt időszakok valamelyike során küldted meg, akkor a tájékoztató levélre tizennégy (14) munkanapon számíthatsz:

  • - a december 1. és december 26. napja közötti időszak;
  • a OLDB EUROPE Kft. által meghirdetett ún. „Black Friday” kampányidőszak;
  • - a vásárlói napokon érvényesíthető kuponok beváltására meghirdetett kampányidőszak.

Ha a megrendelésed mindenben megfelel az általános szerződési feltételek rendelkezéseinek, akkor visszaigazolást küldünk arról, hogy általad megrendelt termékeket tartalmazó csomagot összeállítottuk. A visszaigazolás a megrendelés hatályos elfogadásának minősül, és szerződés jön létre közted és a OLDB EUROPE Kft. között a megrendelt termékek vonatkozásában. E szerződés alapján a OLDB EUROPE Kft. eladja Neked a megrendelt termékeket, valamint azok kiszállításáról is gondoskodik az általad megjelölt átvételi helyre, Te pedig köteles vagy a megrendelt termékeket átvenni, valamint a megrendelt termékek árát és szállítási költségét megfizetni.

 

Vannak azonban bizonyos esetek, amikor további lépések szükségesek a szerződés létrejöttéhez. Ezek az alábbi esetek:

  • Ha a megrendelésed valamelyik kategóriában meghaladta a mennyiségi vagy értékkorlátot, abban az esetben kérjük, hogy előzetesen egyeztess az ügyfélszolgálatunkkal, ennek elmaradása esetén a megrendelésedet részben vagy egészben nem áll módunkban teljesíteni.
  • Ha a megrendelésed olyan terméket tartalmaz, amelynél nyilvánvalóan hibás ár került feltüntetésre vagy a megrendelésed vonatkozásában nyilvánvalóan téves kedvezmény került alkalmazásra, akkor tájékoztatunk az érintett termék helyes áráról és a helyes ár ismeretében a vásárlási szándékodat 14 (tizennégy) napon belül tudod megerősíteni. Ha ezen időtartam alatt nem erősíted meg a vásárlási szándékodat, akkor az adott teljes megrendelésed törlésre kerül és az általad esetlegesen már megfizetett összegek oly módon kerülnek visszafizetésre, mintha a teljes megrendelésedtől elálltál volna.

 

A megrendelésed nyomán létrejött szerződés jellemzői

 

 

A megrendelésedre vonatkozóan létrejött szerződés akkor szűnik meg, ha a szerződésből fakadó kötelezettségek teljesülnek. A szerződést megszünteti, ha vagy Te, vagy a OLDB EUROPE Kft. él az elállási jogával. A szerződés távollevők között, magyar nyelven létrejött szerződésnek minősül, amely nem minősül írásba foglaltnak és nem kerül iktatásra.

Hogyan tudod a termékeket kifizetni?

 

FONTOS! Az online bankkártyás fizetésnél a bankkártya adatok kezelése a kártyatársasági szabályoknak megfelelően történik. A bankkártya adatokhoz a(z) OLDB EUROPE Kft.nem fér hozzá. 

A megrendelt termékek vételárát és a szállítási költséget utánvétes fizetéssel, vagy online bankkártyás fizetéssel egyenlítheted ki. 

Felhívjuk a figyelmedet, hogy ha egy (1) éves időszakon belül két (2) alkalommal nem veszed át az utánvétes fizetéssel megrendelt csomagodat, akkor a OLDB EUROPE Kft. jogosult arra, hogy ezután kizárólag az online bankkártyás fizetést tegye számodra lehetővé.

  • Utánvétes fizetés esetén a megrendelt termékek vételárát és a szállítási költséget az átvételi pontot üzemeltető vállalkozás, vagy a megrendelt termékek kiszállítását végző vállalkozás szedi be közvetlenül azelőtt, hogy a megrendelt termékek átadásra kerülnek. 
  • Házhozszállítás vagy valamely átvételi pont választása esetén a vételár és a szállítási költsége megfizethető a POS terminálon keresztül bankkártyával. Házhozszállítás esetén a POS terminálok rendelkezésre állását a termékek kiszállítását végző vállalkozás biztosítja.
  • Online bankkártyás fizetés esetén a megrendelést követően előre fizetsz egy internetes fizetőfelületen, bármely a Barion Payment Zrt. rendszere által elfogadhatónak minősített bankkártyával. Az internetes fizetőfelületre történő átirányítással egyidejűleg a OLDB EUROPE Kft. a megrendelés azonosítóját és összegét továbbítja a Barion Payment Zrt.-nek, azonban a bankkártya adatait nem kezeli. A OLDB EUROPE Kft. az online bankkártyás fizetés választására tekintettel külön díjat, költséget vagy egyéb fizetési kötelezettséget nem számít fel, illetve nem állapít meg.

Online bankkártyás fizetés választása esetén elfogadod, hogy a OLDB EUROPE Kft. az alábbi személyes adataidat átadja a Barion Payment Zrt. (H-1117, Budapest, Infopark sétány 1.) mint adatkezelő részére: neved, az érintett vásárlás időpontja, a megrendelés azonosítója és bruttó összege, valamint a saját fiókodhoz megadott e-mail címed. Az adattovábbítás célja az, hogy az így fizető vásárlók számára ügyfélszolgálati segítségnyújtás álljon rendelkezésre, a tranzakciók visszaigazolhatók legyenek és a felhasználók védelme érdekében csalásmegelőzésre kerüljön sor. Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

A megrendelt termékek kiszállítása

 

 

A OLDB EUROPE Kft. saját futárai által történő kiszállítástól eltekintve a közreműködők, így mindenekelőtt a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. vagy a Packeta Hungary Kft. bevonásával juttatjuk el az általad megrendelt termékeket az általad megadott szállítási címre, a szállításhoz és a kézbesítéssel kapcsolatos tájékoztatáshoz szükséges adatokat a kiszállítást végző vállalkozások rendelkezésére bocsátjuk.

A OLDB EUROPE Kft.-nél minden munkanapon folyamatosan összesítjük a beérkezett megrendeléseket, és ennek alapján megrendelésenként összeállítjuk a megrendelt termékeket tartalmazó csomagokat. A kiszállítást végző vállalkozás az elkészített csomagot legkésőbb a megrendelt termékek aloldalán szereplő szállítási időintervallum - várhatóan 2-3 munkanap - utolsó napján kísérli meg kézbesíteni a házhozszállításhoz megadott szállítási címre, vagy szállítja el az általad kiválasztott átvételi pontra.

Amennyiben nem saját futárral történő kiszállítási módot választottál a megrendeléseddel összefüggésben, úgy a kiszállítással kapcsolatos kérdésekről a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. központi ügyfélszolgálata szolgál információkkal, munkanapokon 7:00 és 20:00 között a +36 (20) 890-0660 telefonszámon vagy ugyan ezen intervallumban a Packeta Hungary Kft. a +36 (1) 400 8806 telefonszámon

Amennyiben saját futárral történő kiszállítási módot választottál a megrendeléseddel összefüggésben, úgy a kiszállítással kapcsolatos kérdésekről a OLDB EUROPE Kft. ügyfélszolgálata szolgál információkkal.

 

Mit kell tudni a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. és a Packeta Hungary Kft. által végzett házhozszállításról?

 

 

Ha házhozszállítást kérsz - és megrendelésed során nem a saját futárral történő kiszállítási módot választod -, akkor a megrendelt terméke(ke)t tartalmazó csomagot a OLDB EUROPE Kft. a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft vagy a Packeta Hungary Kft. közreműködésével a megrendelt termék(ek) aloldalán meghatározott szállítási időszakon belül szállítja ki, ami belföldi szállítás esetén 2-3 munkanapot vesz igénybe, illetve, a Romániába, Csehországba vagy Szlovákiába küldött csomagok esetén a rendelés leadásától számított 4-5 munkanap. Ha Te vagy a címzett, és nem vagy otthon, akkor a csomag átvételére a veled egy háztartásban élő hozzátartozók, vagy a szomszédaid is jogosultak. Ha közülük bárkit ki szeretnél zárni a csomag átvételére jogosultak közül és/vagy más további személyt szeretnél megjelölni a csomag átvételére jogosultként, úgy ezt az igényedet a OLDB EUROPE Kft. továbbítja a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. vagy a Packeta Hungary Kft. felé, de a OLDB EUROPE Kft. az igény teljesüléséért felelősséget nem vállal.

Nagyon fontos, hogy szükség esetén a házhozszállítást végző szolgáltató a saját fiókodban vagy a vásárlás során megadott telefonszámon próbálja meg felvenni Veled a kapcsolatot, ezért kérjük, hogy rendszeresen ellenőrizd, hogy aktuális-e a saját fiókodban vagy a vásárlás során megadott telefonszámod 

Átlagos szállítási idő

 

 A várható, átlagos szállítási idő belföldi - Magyarország határain belül küldött - csomagok esetén várhatóan a rendelés leadásától számított 2-3 munkanap. Illetve, a Romániába, Csehországba vagy Szlovákiába küldött csomagok esetén a rendelés leadásától számított 4-5 munkanap. 

Mi történik akkor, ha nem veszed át határidőben a csomagodat?

 

 

A GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. vagy a Packeta Hungary Kft. a csomag kézbesítését legfeljebb háromszor kísérli meg. Ha a csomag kézbesítése harmadjára is sikertelen marad, akkor már csak a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. vagy a Packeta Hungary Kft. értesítőjében megjelölt helyen tudod azt átvenni, a harmadik sikertelen kézbesítéstől számított 10 (tíz) munkanapon belül.

saját futárral történő kiszállítás esetén, amennyiben az általad választott időintervallumban nem veszed át a csomagodat, úgy futárunk azt ismételten már nem szállítja ki, hanem az adott teljes megrendelésed törlésre kerül és az általad esetlegesen már megfizetett összegek oly módon kerülnek visszafizetésre, mintha a teljes megrendelésedtől elálltál volna.

Ha a megrendelt termékek kiszállítását nem házhozszállítással rendeled meg, úgy a megrendelt csomagokat az általad - a megrendelés során megjelölt - átvételi ponton az erre vonatkozó értesítéstől 10 (tíz) munkanapos határidőben tudod átvenni, ha ezt az időközben sms-ben vagy e-mailben kapott figyelmeztető értesítések ellenére is elmulasztod, akkor a OLDB EUROPE Kft. jogosult elállni a szerződéstől, az elállásról a saját fiókodban megadott e-mail címedre küldött levélben értesítünk. A OLDB EUROPE Kft. elállása esetén a már kifizetett vételárat és szállítási költséget visszatérítjük a számodra.

 

Mit tehetsz, ha mégsem kéred a terméket? Mit jelent a fogyasztókat megillető elállási jog?

 

FONTOS! A OLDB EUROPE Kft.-ét is megilleti az elállás joga, ha a csomagot nem veszed át az értesítéstől számított 10 munkanapon belül!

Ha természetes személyként nem szakmádhoz, foglalkozásodhoz kapcsolódó vagy más üzleti céllal vásárolsz nálunk, akkor a Ptk. szerint fogyasztónak minősülsz, és így a törvény erejénél fogva jogodban áll indokolás nélkül elállni a szerződéstől, azaz az általad megrendelt termékek megvásárlásától. Vannak kivételek azonban, amikor az elállást a termék jellege vagy állapota nem teszi lehetővé:

  • - a gyorsan romló megrendelt termékeknél,
  • -  azoknál a termékeknél, amelyek természetüknél fogva, higiéniai vagy egészségügyi okok miatt nem szolgáltathatóak vissza (ez vonatkozik a mosogató, súrolószivacsokra) 
  • - az átvételt követően már megbontott csomagolású termékeknél

nincsen mód az indokolás nélküli elállás gyakorlására.  

Az elállási jogot egészen az általad megrendelt termékeket tartalmazó csomag átvételétől számított 14 (tizennégy) napig gyakorolhatod. Fontos, hogy írásban – az info@oldb.hu online megtett, vagy postai úton megküldött nyilatkozatban – kell tájékoztatnod minket erről. Ahhoz, hogy zökkenőmentesen tudjuk intézni az elállást és a visszavételt, feltétlenül szükséges, hogy be tudjuk azonosítani, melyik megrendelésről van szó és azon belül melyik megrendelt termékre nem tartasz igényt, ezért feltétlenül meg kell adnod írásban a

  • nevedet,
  • címedet,
  • a megrendelésed időpontját,
  • a megrendelésed egyedi azonosítóját (vagy ha ezt nem találod, akkora megrendelésed azonosítására szolgáló egyéb információkat),
  • az elállási joggal érintett terméket
  • azt az időpontot, amikor az elállási jogodról írásban nyilatkozol.

 

Ha már átvetted a termék(ek)et és az elállási jogoddal élve vissza szeretnéd küldeni, akkor sértetlen és hiánytalan állapotban vissza kell csomagolnod az(ok)at és vissza kell szolgáltatnod. Ezt megteheted úgy, hogy

  • postán visszaküldöd a 1078 Budapest, Nefelejcs utca 7. 2. em. 3. ajtó címre, 

a megrendelt termékek OLDB EUROPE Kft. történő visszajuttatásának költsége (ideértve különösen a postai díjakat) Téged terhel. Kérjük, hogy a zökkenőmentes ügyintézés érdekében az érintett termék(ek) visszajuttatását az elállási nyilatkozatod megküldését követően haladéktalanul intézd el, és légy arra figyelemmel, hogy a visszajuttatásra (azaz az érintett termék feladására) tizennégy (14) napos határidőt biztosít számodra a jogszabály attól számítottan, hogy

  • az elállási nyilatkozatodat elküldted online, vagy
  • a postán küldött nyilatkozatodat a kézhez vettük.

A visszaküldött termék(ek) vételárát és szállítási költségét haladéktalanul igyekszünk a Veled egyeztetett módon visszafizetni. A visszafizetésnek legkésőbb az elállási nyilatkozat és a visszaküldött termék kézhezvételét, vagy a megrendelt termék visszaküldésének általad történt hitelt érdemlő igazolását követő 14 (tizennégy) napon belül kell sorra kerülnie. Javasoljuk, hogy a visszaküldésről szerezz be igazolást a postán vagy az érintett üzletünkben, mivel a visszatérítés összegét akkor kell teljesítenünk, ha a megrendelt terméket visszakaptuk, vagy hitelt érdemlő igazolást kaptunk Tőled azzal kapcsolatban, hogy a megrendelt terméket visszaküldted.

Mit tehetsz, ha problémák merültek fel a megvásárolt termékkel?

 

FONTOS! Mikor hibás termékkel találkozol, akkor az alábbi kérdéseket kell végiggondolnod:

-        fogyasztóként vásároltál-e?

-         milyen a hiba jellege?

Milyen igényt tudsz fogyasztóként érvényesíteni, ha probléma merült fel a megvásárolt termékekkel?

 

Fogyasztóként többféle döntési lehetőség áll előtted, az ún. kellékszavatosságitermékszavatossági és a tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó jótállási szabályok közül kell kiválasztanod azt, amely a termékkategória, a hiba jellege és az igényérvényesítés időpontja alapján adott esetben a leginkább szolgálja az érdekeidet.

 

Mit jelent a kellékszavatosság?

A kellékszavatosság azt jelenti, hogy a OLDB EUROPE Kft. mint a termék eladója a termék hibájáért, egészen pontosan a vásárláskor a termékben már meglévő hibáért felelősséggel tartozik. A felelősségünket tehát a termék olyan hibája alapozza meg, amelynek az oka már megvan a vásárlás időpontjában is a termékben, csak akkor még nem felismerhető.

Ha OLDB EUROPE Kft.-nél vásárolt termékek hibásnak bizonyulnak, akkor fogyasztóként jogosult vagy választásod szerint ún. kellékszavatossági igényeket érvényesíteni:

  • kérheted a megrendelt termék kijavítását vagy kicserélését, kivéve, ha az ezek közül az általad választott igény teljesítése lehetetlen vagy a OLDB EUROPE Kft. számára a vásárló által választott kellékszavatossági igény teljesítése más kellékszavatossági igény teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna;
  • ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kéred, illetve nem kérheted, akkor igényelheted az ár arányos leszállítását, vagy végső esetben a szerződéstől is elállhatsz.

Törekszünk arra, hogy a kicserélést legfeljebb tizenöt (15) napon belül elvégezzük. Ha a kijavítás vagy a kicserélés időtartama a tizenöt (15) napot meghaladja, akkor a kötelesek vagyunk tájékoztatni Téged a csere várható időtartamáról. Ha hozzájárulsz, akkor az átvétel igazolását e-mailben küldjük meg számodra. A fenti lehetőségek közül elsőként választott kellékszavatossági jogodról egy másikra is áttérhetsz, de az áttéréssel járó estleges költségeket ilyenkor viselned kell, kivéve, ha a váltásra a OLDB EUROPE Kft. adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt.

A vásárlást követő két (2) éven belül tudod a hibás termék kapcsán a szavatossági jogodat érvényesíteni. Fontos, hogy amint felfedezted a termék hibáját, azt mihamarabb közöld a OLDB EUROPE Kft., mivel amint azt a következő bekezdésben láthatod, a bizonyítási feladatok az idő előrehaladtával változnak. A hiba felfedezésétől számított két (2) hónap áll rendelkezésedre, ezen belül az általad közölt hibát még késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni.

 A szavatossági igények érvényesítésének első lépése, hogy be kell bizonyítanod, hogy a OLDB EUROPE Kft. és közted szerződés jött létre a megvásárolt termék vonatkozásában - ez egyszerűen azt jelenti, hogy a termék webshopon történő megvásárlását igazoló dokumentumokat be kell mutatnod/ meg kell küldened. Fogyasztóként az általad megrendelt termékeket tartalmazó csomag átadásától számított hat (6) hónapon belül az igény érvényesítésének a hiba közlésén túl tehát nincs egyéb feltétele, ha igazolod, hogy a terméket a OLDB EUROPE Kft.-től vásároltad. Ez azt jelenti, hogy fogyasztóként az első hat (6) hónap során nem kell azt bizonyítanod, hogy a megrendelt terméket érintő hiba már a teljesítés, azaz a csomag átadásakor fennállt, kivéve, ha az érintett termék természetével vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen az a vélelem, hogy az általad felismert hiba már a teljesítés időpontjában megvolt. A hat (6) hónap leteltét követően azonban már Neked kell azt bizonyítanod, hogy a megrendelt terméket érintő hiba már a teljesítés, azaz a csomag átadásakor fennállt.

Milyen lehetőséget kínálnak a termékszavatossági szabályok?

 A termékszavatossági szabályok akkor alkalmazhatók, ha a termék azért hibás, mert

  • nem felel meg a termék a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy
  • nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

A termékszavatossági hibák esetén kétféle igényt érvényesíthetsz a OLDB EUROPE Kft. vagy pedig közvetlenül a gyártóval szemben:

  • kérheted a termék kicserélését.

Akkor mentesül a OLDB EUROPE Kft. (illetve a megrendelt termék gyártója) a termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítja, hogy:

  • a kifogásolt terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető, vagy
  • a megrendelt termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

Ha a termékszavatossági szabályokra akarsz hivatkozni, akkor a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles vagy a hibát a OLDB EUROPE Kft.-vel közölni. Itt is érvényes az a szabály, hogy a hiba felfedezésétől számított két (2) hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. Fontos odafigyelni a mihamarabbi tájékoztatásra, mert ha a hiba felfedezésétől számított két (2) hónap elteltét követően tájékoztatod az OLDB EUROPE Kft. a hibáról, úgy a közlés késedelmesnek minősülhet és az ebből fakadó kár vonatkozásában Te minősülsz felelősnek. A termékszavatossági igényedet a kifogásolt termék OLDB EUROPE Kft. általi forgalomba hozatalától számított 2 (két) éven belül tudod érvényesíteni, ez a határidő jogvesztő. Fontos különbség viszont a kellékszavatossághoz

képest, hogy vita esetén Neked kell bizonyítanod a hiba fennállását. 

A fogyasztónak nem minősülő vásárlók jogosultságai jóval szűkebbek.

Ha nem minősülsz fogyasztónak, nem érvényesítheted a termékszavatossági igényeidet, valamint a kellékszavatossági szabályok érvényesítésére is szigorúbb szabályok vonatkoznak az alábbiak szerint:

  • a vásárlást követően egy (1) év áll rendelkezésedre, hogy a szavatossági igényedet érvényesítsd,
  • a hiba felfedezésétől számított két (2) hónapon belül általad közölt hibát nem lehet késedelem nélkül közöltnek tekinteni;
  • a megrendelt termékeket tartalmazó csomag átvételét követően Neked kell azt bizonyítanod, hogy a megrendelt terméket érintő hiba már a teljesítés, azaz a csomag átadásakor fennállt.

 


* * *

Hatályos: 2021 március 2. napjától

Módosítás: 2022 szeptember 20. - jogi személyben való változás: OLDB EUROPE Kft.

Módosítás: 2022 szeptember 27. - átlagos szállítási idő 

A Cleaning Stuff a Scrub Daddy és a The Pink Stuff termékek kizárólagos forgalmazója Csehországban, Szlovákiában és Magyarországon. Missziónk, hogy a legjobb takarítós cuccokkal lássunk el téged. 

Kérdések és válaszok

Hova szállítotok?

- Magyarország: GLS házhozszállítás (1499 Ft) és Packeta átvevőhelyek (1099 Ft)

- Románia: Packeta átvevőhelyek (1 599 Ft)

Mindegyik szállítási opció utánvétes és rendelkezik készpénzes és bankkártyás fizetési lehetőséggel (kivéve bizonyos Packeta átvevőhelyeket)!

Csehországba és Szlovákiába a www.cleaningstuff.cz/www.scrubdaddy.cz szállít!

Hogyan változtathatom a Scrub Daddy® súrolószivacsom keménységét?

Engedj hideg vizet a szivacsodra, hogy kemény legyen. Engedj rá meleg vizet, hogy puha legyen.

Mikor használjam kemény vagy puha állapotában a szivacsom?

Az erősen rászáradt koszok, ételmaradékok vagy odaégett ételek eltávolításához használd kemény állapotában - engedj rá hideg vizet. 

Használd puha állapotában - engedj rá meleg vizet -  általános mosogatáshoz vagy kevésbé makacs piszkok eltávolításához.

Milyen tisztítószerekkel használjam a Scrub Daddy® súrolószivacsom?

A Scrub Daddy® egyedülálló FlexTexture® anyaga képes akár csak víz használatával eltávolítani a foltokat vagy lerakódásokat, ezzel minimalizálva a kemikáliák használatát. Használd szódabikarbónával, ecettel, vagy egy csepp mosogatószerrel az általános otthoni takarításhoz!

Milyen felületeken nem karcol a Scrub Daddy® súrolószivacsom?

Független labor vizsgálatok alapján bizonyított, hogy a Scrub Daddy® nem a karcolja az alábbi felületeket:

Akril, aluminium, autó külső fényezés, öntöttvas, kerámia, króm, réz, kristály, zománc, üveggyapot, üveg, gránit, bőr, mészkő, márvány, teflon bevonatok, olajjal kezelt bronz, műanyag, porcelán, zsírkő, rozsdamentes acél, travertin (mésztufa), vinil, fa

A Scrub Daddy Colors® súrolószivacsnál a különböző színek csak különböző felületeken használhatók?

Nem. Mindegyik egyaránt alkalmazható bármilyen felületen.A döntés a tiéd, hogy melyik színt hol használod (pl. kék - konyha, zöld - kert, narancs - fürdőszoba).

Milyen tisztítószerekkel használjam a Scrub Mommy® kétoldalú súrolószivacsom?

A Scrub Mommy dörzsisFlexTexture® súroló oldalaalkalmas, hogy csak víz segítségével eltávolítsd az ételmaradékokat és makacs foltokat, ezzel minimalizálva a kemikáliák használatát. Ugyanakkor aszivacsos ResoFoam® oldalanagyon jól habosít egy csepp általános mosogatószerrel is. 

Meddig áll ellen a szagoknak a Scrub Daddy® súrolószivacsom?

A Scrub Daddy® FlexTexture® anyaga, független laboratóriumi vizsgálatok alapján 8 hétig ellenáll a szagoknak. 

Hogyan tisztíthatom vagy fertőtleníthetem a szivacsom?

Ha tisztítani szeretnéd helyezd a mosogatógép felső tálcájára, egy alapos átmosásra. Ha fertőtleníteni szeretnéd helyezd a mikrohullámú sütődbemaximum 1 percre

A Scrub Daddy® termékek tartalmaznak latexet vagy BPA-át?

Nem. A Scrub Daddy® termékek latex és BPA mentesek. 

A Scrub Daddy® termékek mérgezők?

A Scrub Daddy® súrolószivacs nem mérgező, de nincs tesztelve emberi vagy állati fogyasztásra. Mint más egyéb termékek esetében is - amelyhez gyermekek vagy állatok hozzáférnek - a felnőtt felügyelet kiemelten fontos.

Milyen anyagból készült a Scrub Daddy®?

A Scrub Daddy® egy egyedülálló polimer hab anyagból készült, amelynek FlexTexture® a neve és ami a Scrub Daddy Inc. saját fejlesztése. 

Hol gyártják a Scrub Daddy®-t?

A Scrub Daddy® termékeket az egyedülálló USA és német FlexTexture® alapanyagokból gyártják. A legtöbb termékünket az USA-ban gyártják.